Music And The City – Ένας μοναχικός, heavy δρόμος

eddie-jessica-parkerΒρίσκομαι σε βαθύ προβληματισμό. Θα μου πεις ότι αυτό δεν είναι κάτι νέο, κι όμως τούτη η φορά είναι διαφορετική. Ο πάτος φαίνεται πιο κοντά από ποτέ και αυτό συμβαίνει επειδή το θέμα μας δεν είναι εννοιολογικό, αλλά βαθιά συναισθηματικό.

Έχουμε ως δεδομένο ότι η μουσική είναι το τσι μας. Η φάση μας, αυτό που κάνουμε, αυτό που μελετάμε και ξέρουμε να αναλύσουμε, που μας κινεί, μας ανεβοκατεβάζει, μας εξοπλίζει για τη ζωή, είναι το our thing ρε παιδάκι μου.

Έχουμε επίσης διεξοδικά συζητήσει ότι τις τελευταίες χρονιές δεν εμφανίστηκε κάτι στις λίστες μας που να είναι εξωπραγματικό, έχουμε αναλύσει το πόσο και γιατί χρειαζόμαστε μια έκρηξη στην pop κουλτούρα και συνοψίζοντας, ότι δεν υπάρχει αυτό που ψάχνουμε εκεί έξω.

Έχοντας περάσει όμως δυο δεκαετίες που η μουσική είναι το πιο σημαντικό πράγμα για την ψυχή μας, αυτή η αδράνεια γεννά ανησυχία.

Μήπως φταίω εγώ; Μήπως το δικό μου αισθητήριο βούλωσε, περνούν από δίπλα μου οι δίσκοι και δεν παίρνω χαμπάρι; Κακογέρασα, σκούριασα και είμαι ένα βήμα πριν τη ρετρολαγνεία; Μήπως η μουσική δε μου είναι αρκετή σαν τέχνη πια; Είναι καιρός να αρχίσω να μαθαίνω, να γράφω, να αναλύω κάτι άλλο; Πολιτική, ηθική, κοινωνία, πλέξιμο και βελονάκι;

Πολλή από τη νέα μουσική μου αρέσει, στο έτσι κι έτσι όμως. Συνεχίζω να προσπαθώ, να σκάβω, να κάνω ότι μπορώ για να είμαι θετικός. Η επιμονή όμως είναι ανάλογη με την απογοήτευση στο πλαίσιο της ατελούς ανθρώπινης φύσης.

Το επόμενο στάδιο παθογενούς συμπεριφοράς είναι να κατηγορήσω τους άλλους. Που δεν είναι τόσο καλοί. Που έχουν κρεμάσει. Που έχω ανάγκη να ενθουσιαστώ, να μάθω απέξω και να γράψω ένα εμπνευσμένο κείμενο για έναν απαστράπτων δίσκο και αυτός δεν εμφανίζεται.

Άρα είναι και κάπως υπεύθυνος για το ότι δε βγάζω τον καλό μου εαυτό. Αισθάνομαι ότι έχω τόσα να δώσω σε μια κυκλοφορία που θα το αξίζει, αλλά δεν τη βρίσκω πουθενά. Να το φωνάξω στον κόσμο με χίλιους δημιουργικούς τρόπους.

Τι ζήτησα; Να βρω κάτι αντάξιο του πάθους μου και να του παραδοθώ. Και να ζήσουμε μαζί έναν μανιασμένο και ασυμβίβαστο, ολοκληρωτικό έρωτα.

Jackpot. Αυτό είναι. Χτυπήσαμε τη φλέβα. Τη ρίζα. Ο έρωτας είναι που λείπει.

Είμαι η Sarah Jessica Parker του heavy metal.

Μετά από χρόνια υπερανάλυσης, έχω το είναι μου στο χέρι, έτοιμος να το δώσω στον εκλεκτό, αλλά κανείς δεν το παίρνει. Κανείς δεν το αξίζει, κανείς δεν εμφανίζεται.

Σαν τον ιππότη στο λευκό άλογο.

Που όσο και να τον περιμένεις, δεν έρχεται ποτέ. Κορίτσια, επιτέλους σας καταλαβαίνω. Μου πήρε 15 χρόνια ενήλικης ζωής, αλλά τώρα μπορώ να νιώσω την απόγνωσή σας. Πλέον τη μοιραζόμαστε.

Αλλά δεν πρέπει να αφήσουμε την ευαίσθητη φύση μας και τη δίψα για τον έρωτα να σβήσει τη φωτιά από τις ψυχές μας. Δε χειραφετηθήκαμε μέσα από σίδερο και φωτιά τόσα χρόνια, για να υποκύψουμε τώρα. Αυτά τα πράγματα έχουν αναλυθεί επαρκώς και υπάρχουν λύσεις. Μια και μόνη λύση.

Ανεξαρτησία.

Παίρνουμε τις ζωές μας στα χέρια μας και αρνούμαστε να αφήσουμε έναν άντρα/δίσκο να μας καθορίσει. Όσο υπέροχος και να είσαι, μείνε μακριά. Εφόσον η αναζήτηση για σένα μου κάνει κακό, δε σε χρειάζομαι. Και από αυτή τη στιγμή, σταματάω να σε ψάχνω Mr. Perfect.

Δε με νοιάζει πόσο υπέροχος μπορεί να είσαι, ή να φαίνεται ότι είσαι, εγώ θα χαλαρώσω. Αν τύχει να σε βρω, καλώς. Αν όχι, ακόμα καλύτερα. Υπάρχουν εφόδια από αυτά τα 20 χρόνια που έχω πίσω μου και μπορώ να στηριχτώ εκεί. Η ψυχική μου ηρεμία πάνω από όλα.

Δε σε σβήνω υπεροπτικά από τη ζωή μου, απλά δε σε αναζητώ πια. Και θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά αν θα κάνω λίστα στο τέλος της χρονιάς.

Ο ψυχαναγκασμός δε με αγγίζει πλέον.

Σχολιάστε

